Αίτηση Συμμετοχής σε Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (Σχολεία) Αίτηση Συμμετοχής σε Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 2024-2025 (Σχολεία) ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΙΤΟΥΝΤΟΣΌνομα* Επώνυμο* Τηλέφωνα Επικοινωνίας*Διεύθυνση Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου* Ιδιότητα HiddenΔεν υπάρχουν διαθέσιμες ημερομηνίες.HiddenΤα προγράμματα είναι πλήρη, δεν γίνονται δεκτές νέες αιτήσεις.ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣΚατηγορία Συμμετεχόντων*Επιλέξτε κατηγορίαΣχολείαΕιδικές ΟμάδεςHiddenΠαιδιά και ΟικογένειεςΕπιλέξτεΠαιδιάΈφηβοιΑριθμός Συμμετεχόντων*Please enter a number from 1 to 26.ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΦΟΡΕΑΌνομα Φορέα* Κατηγορία Φορέα* Ονοματεπώνυμο Υπευθύνου Συμπληρώνεται αν υπεύθυνος της επίσκεψης δεν είναι ο αιτώνΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΟΡΕΑ* Οδός Αριθμός Πόλη Τ.Κ. Χώρα AfghanistanAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua and BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustraliaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBonaire, Sint Eustatius and SabaBosnia and HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish Indian Ocean TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCabo VerdeCambodiaCameroonCanadaCayman IslandsCentral African RepublicChadChileChinaChristmas IslandCocos IslandsColombiaComorosCongoCongo, Democratic Republic of theCook IslandsCosta RicaCroatiaCubaCuraçaoCyprusCzechiaCôte d'IvoireDenmarkDjiboutiDominicaDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial GuineaEritreaEstoniaEswatiniEthiopiaFalkland IslandsFaroe IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench Southern TerritoriesGabonGambiaGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard Island and McDonald IslandsHoly SeeHondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIranIraqIrelandIsle of ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea, Democratic People's Republic ofKorea, Republic ofKuwaitKyrgyzstanLao People's Democratic RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesiaMoldovaMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlandsNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorth MacedoniaNorthern Mariana IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestine, State ofPanamaPapua New GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarRomaniaRussian FederationRwandaRéunionSaint BarthélemySaint Helena, Ascension and Tristan da CunhaSaint Kitts and NevisSaint LuciaSaint MartinSaint Pierre and MiquelonSaint Vincent and the GrenadinesSamoaSan MarinoSao Tome and PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSint MaartenSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth Georgia and the South Sandwich IslandsSouth SudanSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard and Jan MayenSwedenSwitzerlandSyria Arab RepublicTaiwanTajikistanTanzania, the United Republic ofThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad and TobagoTunisiaTurkmenistanTurks and Caicos IslandsTuvaluTürkiyeUS Minor Outlying IslandsUgandaUkraineUnited Arab EmiratesUnited KingdomUnited StatesUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaViet NamVirgin Islands, BritishVirgin Islands, U.S.Wallis and FutunaWestern SaharaYemenZambiaZimbabweÅland Islands Τηλέφωνο Φορέα*Ιστοσελίδα Φορέα Διεύθυνση Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου Φορέα* ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑHiddenΤίτλος Προγράμματος*ΑλλάΖΩ Σελίδα επιστροφή στη βιβλιοθήκηΣημειωματάρια ΤέχνηςΑριθμός Φύλλου [1821]HiddenΤίτλος Προγράμματος*ΑλλάΖΩ Σελίδα επιστροφή στη βιβλιοθήκηΣημειωματάρια ΤέχνηςΑριθμός Φύλλου [1821]Δράσεις*Σημειωματάριο Ζωγραφικής 1 (Νηπιαγωγείο - Β’ Δημοτικού)Σημειωματάριο Ζωγραφικής 2 (Γ’- Στ’ Δημοτικού)Σημειωματάριο Αρχιτεκτονικής - Le Corbusier (Γ΄- Στ΄ Δημοτικού)Σημειωματάριο Φωτογραφίας (Α’ - Γ’ Γυμνασίου)Καινούριος φίλος στη βιβλιοθήκη (Δ-Στ’ Δημοτικού)«H Ιστορία ως επικαιρότητα»: Η συνθήκη των Σεβρών μέσα από τα πρωτοσέλιδα της εποχής ( Γ΄ Λυκείου - Ανθρωπιστικής Κατεύθυνσης, Β’ Λυκείου – με κατάλληλη προετοιμασία)«Scripta… Volant!»-[Τα γραπτά πετούν] (Γ΄ Γυμνασίου - Β΄ Λυκείου)1922: Η επιστήμη στην πρώτη σελίδα (Β΄ - Γ΄ Λυκείου Θετικών Σπουδών, Σπουδών Υγείας και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής)«Στίχος ελεύθερος» (Β’ Γυμνασίου - Α’ Λυκείου)«Κωδικός: Φιλικός» (Ε’ Δημοτικού - Α΄ Γυμνασίου)HiddenΤίτλος Δράσης*Καινούριος φίλος στη βιβλιοθήκη (Δ-Στ’ Δημοτικού)HiddenΤίτλος Δράσης*«H Ιστορία ως επικαιρότητα»: Η συνθήκη των Σεβρών μέσα από τα πρωτοσέλιδα της εποχής ( Γ΄ Λυκείου - Ανθρωπιστικής Κατεύθυνσης, Β’ Λυκείου – με κατάλληλη προετοιμασία)«Scripta… Volant!»-[Τα γραπτά πετούν] (Γ΄ Γυμνασίου - Β΄ Λυκείου)1922: Η επιστήμη στην πρώτη σελίδα (Β΄ - Γ΄ Λυκείου Θετικών Σπουδών, Σπουδών Υγείας και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής)HiddenΠεριγραφή ΔράσηςΜπορείς να φανταστείς να φοράς ένα ποίημα ή μία ιδέα; Μπορείς να δεις τα χρώματα να χορεύουν και να ζωγραφίσεις με σχήματα σα να φτιάχνεις παζλ; Άφησε τη φαντασία σου ελεύθερη για να σε παρασύρει η τέχνη, όπως έκανε και η Σόνια Ντελονέ. H τέχνη ήταν και θα είναι πάντοτε ένας μοναδικός τρόπος έκφρασης για τον άνθρωπο χωρίς όρια, υπαρκτή σε καθετί που υπάρχει γύρω μας, κάτι που η Ντελονέ το είχε αντιληφθεί και υποστήριζε πως η ζωή και η τέχνη είναι ένα και το αυτό!Η δράση υλοποιείται από 01/10/2024 έως 30/05/2025HiddenΠεριγραφή ΔράσηςΚάνε ένα φανταστικό ταξίδι στο Μεξικό! Σκέψου, χρώματα, ήχους, μυρωδιές! Εξωτικά πουλιά και χρωματιστά λουλούδια! Βρίσκεσαι ανάμεσα σε όλα αυτά και όμως δεν μπορείς να τα αγγίξεις! Τι κάνεις; Μα φυσικά τα ζωγραφίζεις! Και μέσα από τη ζωγραφική εκφράζεις τις σκέψεις σου με πάθος, δίνεις ξανά μορφή σε αυτά που σε εμπνέουν, λυτρώνεσαι από τους φόβους σου και ταξιδεύεις με τη φαντασία σε μέρη που αγαπάς. Όπως έκανε και η αγαπημένη καλλιτέχνιδα Φρίντα Κάλο.Η δράση υλοποιείται από 01/10/2024 έως 30/05/2025HiddenΠεριγραφή ΔράσηςΈχεις ποτέ φανταστεί πολυκατοικίες που θα μοιάζουν με υπερωκεάνιο και στις ταράτσες τους θα μπορείς να παίζεις τένις; Ποιος είναι αυτός που σχεδιάζει ένα κτήριο πριν αυτό χτιστεί; Γνώρισε τον σπουδαίο αρχιτέκτονα Λε Κορμπιζιέ ο οποίος ονειρεύτηκε πόλεις γεμάτες ψηλά κτήρια, με άνετους χώρους, πολύ φως και ολόγυρα φύση.Τα παιδιά δημιουργούν μια πόλη εμπνευσμένη από το όραμα του, ενσωματώνοντας τις ιδέες του για τη μοντέρνα αρχιτεκτονική, τους πράσινους χώρους και τον λειτουργικό σχεδιασμό.Η δράση υλοποιείται από 01/10/2024 έως 30/05/2025HiddenΠεριγραφή ΔράσηςΌταν αγαπάς κάτι πολύ, θέλεις να το κρατήσεις για πάντα… Αν όμως αυτό είναι ένα σπάνιο τοπίο, μια ιδιόμορφη συνύπαρξη ζώων στο δάσος, η λεπτομέρεια στην εμφάνιση ενός ανθρώπου ή μια φυλή σε μια άλλη ήπειρο, με ποιο τρόπο μπορείς να τα διατηρήσεις και να τα έχεις μαζί σου; Η απάντηση βρίσκεται στη φωτογραφία! Μια φωτογραφική μηχανή είναι το μέσο αποτύπωσης των αγαπημένων μας στιγμών και πραγμάτων αλλά μπορεί και η ίδια να αποτελέσει αντικείμενο αγάπης, όπως συνέβη στην περίπτωση του βραβευμένου φωτογράφου Σεμπαστιάο Σαλγκάδο. Τα ξεχωριστά κλικ ενός ανθρώπου μπορούν να φτάσουν σε κάθε γωνιά του πλανήτη προκαλώντας έτσι και σε άλλους όμορφα συναισθήματα ή ακόμη και προβληματισμό για αυτά που συμβαίνουν λίγο ή πολύ μακριά…Η δράση υλοποιείται από 01/10/2024 έως 30/05/2025HiddenΠεριγραφή ΔράσηςΤα παιδιά της βιβλιοθήκης υποδέχονται τον Σιλάν με το κουτί του, τον Μελάκ που είναι μόνος, τον Φερεϋντούν με τον χαρταετό του, τον Ναβίντ που δεν ήρθε για διακοπές, την Αϊσέ το «σκληρό καρύδι», τον Μπαντάουι, τον πρίγκιπα Αμίρ, τη Ζαχρά και τον Νικόλα, τη Νουρ, τον Σαιντ, τη Μαλάλα… Διαβάζουν τις ιστορίες τους, τις περιπέτειες τους, τα ταξίδια τους, μαθαίνουν να ξεχωρίζουν τις έννοιες του «πρόσφυγα» και του «μετανάστη» και τους καλοδέχονται στην βιβλιοθήκη τους, τον τόπο τους, τη χώρα τους. Μια «συνάντηση» γνωριμίας με αληθινούς ήρωες που ζουν δίπλα μας ή λογοτεχνικούς που ζουν στα ράφια της βιβλιοθήκης μας.Η δράση υλοποιείται από 01/10/2024 έως 30/05/2025HiddenΠεριγραφή ΔράσηςΚάθε χρόνο, σε κάθε εθνική γιορτή, στις παρελάσεις, σε διακρίσεις αθλητών στους Ολυμπιακούς αγώνες ακούμε και τραγουδάμε τον Εθνικό μας Ύμνο. Ένα τραγούδι πολύ γνωστό σε όλους μας το οποίο μας προκαλεί ρίγος και συγκίνηση. Τι είναι όμως αυτό το τραγούδι; Ποιος το έγραψε και τι σημαίνουν οι στίχοι του; Μια ιστορία που ξεκίνησε από τη Ζάκυνθο, τυπώθηκε στο Μεσολόγγι και αργότερα μελοποιήθηκε στην Κέρκυρα ήταν η αφορμή για να πιστέψουν όλοι σε ένα νέο, ανεξάρτητο κράτος.Η δράση υλοποιείται από 03/02/2025 έως 21/03/2025HiddenΠεριγραφή Δράσης«Ελευθερία ή Θάνατος»! Μια ιδέα, μια επιθυμία και τρεις άνθρωποι ήταν αρκετοί για να διαδώσουν το σύνθημα παντού. Αρκετά χρόνια πριν από την έναρξη της ελληνικής επανάστασης, το σύνθημα αυτό αντηχούσε σε οποιοδήποτε μέρος κατοικούσαν Έλληνες ή Φιλέλληνες και επιθυμούσαν την απελευθέρωση του αγαπημένου τους τόπου. Χιλιάδες ήταν αυτοί που πίστεψαν ότι η εξέγερση ήταν κοντά, αλλά τα βήματα έπρεπε να μείνουν μυστικά. Και ορκίστηκαν εις το όνομα της αληθείας και της δικαιοσύνης… Η.Ε.Α. - Η.Ο.Σ!Η δράση υλοποιείται από 03/02/2025 έως 21/03/2025HiddenΠεριγραφή ΔράσηςΗ Συνθήκη των Σεβρών και ο τρόπος παρουσίασής της την επόμενη ημέρα από την υπογραφή της στα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων της εποχής αποτελούν αντικείμενο έρευνας. Μέσα από τα πρωτότυπα τεκμήρια της ΕΒΕ, οι μαθητές εργάζονται ομαδικά, παρατηρούν, καταγράφουν και συζητούν σχετικά με τους ποικίλους τρόπους προσέγγισης, ερμηνείας και σχολιασμού του (ιστορικού) γεγονότος.Η δράση υλοποιείται από 01/10/2024 έως 30/05/2025HiddenΠεριγραφή ΔράσηςΕξετάζοντας συγκεκριμένα δημοσιεύματα με επιστημονική θεματολογία, από πρωτοσέλιδα του 1922, οι μαθητές καλούνται να προβληματιστούν και να συζητήσουν σχετικά με τον χαρακτήρα των θετικών επιστημών, της ιατρικής και των μαθηματικών, τη σύνδεση αυτών των γνωστικών αντικειμένων με τις εκάστοτε συνθήκες, τον ιστορικό τους χαρακτήρα και τα ενδεχόμενα ηθικά ζητήματα τα οποία εγείρονται με την πρόοδό τους. Έτσι αναδύεται και η ανάγκη για εκλαΐκευση της επιστημονικής γνώσης, ώστε να γίνεται κοινό κτήμα, να αξιολογείται ευρύτερα η πορεία της και να αποφεύγονται επικίνδυνες παρερμηνείες. Η δράση υλοποιείται από 01/10/2024 έως 30/05/2025HiddenΠεριγραφή ΔράσηςΜια ολιγόλεπτη βραβευμένη ταινία animation αποτελεί αφόρμηση για τους μαθητές που συμμετέχουν στη δράση ώστε να αναρωτηθούν, να αναζητήσουν και να καταγράψουν διάφορες πτυχές του αλληγορικού περιεχομένου της. Οι μαθητές εργάζονται ομαδικά, ανταλλάσσουν απόψεις και παρουσιάζουν τις παρατηρήσεις και τις σκέψεις τους σχετικά με την αξία του βιβλίου και τη σημασία του στον πνευματικό βίο του ανθρώπου.Η δράση υλοποιείται από 01/10/2024 έως 30/05/2025Προτεινόμενη Ημερομηνία* MM slash DD slash YYYY Προτεινόμενη Ημερομηνία* MM slash DD slash YYYY Προτεινόμενη Ώρα*Επιλέξτε ώρα09:30 - 11:0011:30 - 13:00Προτεινόμενη Ημερομηνία* MM slash DD slash YYYY Προτεινόμενη Ώρα*09:00 - 12:00HiddenCas Id HiddenCas Tin HiddenCas SSN ΣχόλιαUntitledFirst ChoiceSecond ChoiceThird Choice ΚΟΙΝOΠΟΙΗΣΗ Tweet Επισκεφθείτε την ΕΒΕ Ωράριο Λειτουργίας Συχνές Ερωτήσεις Όροι Χρήσης Δικαιώματα ΓΚΠΔ Διαγωνισμοί Γραφείο Τύπου Επικοινωνία Facebook Instagram Youtube ΕΒΕ – Βαλλιάνειο Μέγαρο Πανεπιστημίου 32 10679 Αθήνα Τ. 2103 382 541 ΕΒΕ – Κτίριο Βοτανικού Λεωφ. Αθηνών 31-33 & Σπύρου Πάτση 12 10447 Αθήνα Τ. 2103 608 149 ΕΒΕ – ΚΠΙΣΝ (ΕΔΡΑ) Λεωφ.Συγγρού 364 17674 Καλλιθέα Τ. 2130 999 700 Δωρητής © 2024 National Library of Greece. All rights reserved. Πολιτική Προστασίας Δεδομένων.